♥ NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A PODMÍNKY ♥

Forma jakou se je možné semnou spojit?

Konzultace dělám formou telefonicky nebo přes whatsapp, a messenger. Písemné hroroskopy posílám ve formé PDF na e-mail. 

Většina klientů volí konzultace hlavně formou telefonu a whatsappu.

Jste v pohodlí a bezpečí svého domova, kde je vám nejlépe a cítíte se chránění.

Zároveň nám to umožňuje spojit se kdykoliv a odkudkoliv, když něco zrovna řešíte.

Jak a do kdy platit? 

Jakmile službu objednáte, máte 5 kalendářních dní na to, abyste platbu uhradili na můj bankovní účet, který vám přijde na e-mail. 

Platební údaje obdržíte automaticky po odeslání objednávky, kterou můžete na webu provést zde www.katerinaspurna.cz.

REZERVACI TERMÍNU NA KONZULTACE DĚLÁM AŽ PO PLATBĚ, nikdy dříve. A to proto, aby termíny dostali pouze ti, kteří mají opravdu zájem. Jestliže chcete nejdřívější volný termín, který mám volný, je třeba hradit platbu co nejdříve.

Jak změnit, nebo zrušit termín? 

Jestliže se změní situace, a vy musíte termín přehodnotit na jindy, není důvod k panice. Jsme jen lidé a najdeme jiné datum, o peníze tak nepřijdete. 

Zaplacenou objednávku je možné i zrušit a to nejpozději do 3 dnů od úhrady. Jestliže zrušíte termín později ponechávám si 20% z provedené částky, jako storno poplatek. 

Stejně jako vy máte právo změnit názor na to, zda službu odeberete, já mám právo zpoplatnit to, že musím vystavit v účetnictví vratku, tu evidovat, zadat příkaz bance a na uvolněný termín najít jiného klienta, aby mi práce nestála. Vyhrazuji si právo na vrácení platby do 14 dní ode dne, kdy vrácení nahlásíte.