DÁVEJTE VÍC 
Pomáhejte lidem v nouzi.
Vyjádřete svoji vděčnost.
 Staňte se inspirací pro ostatní.
Vždy zůstaňte sami sebou, každý z Vás je originál .

MILUJTE 
Obklopte se lidmi, kteří Vás budou podporovat.
Odstraňte ze svého života lidi, kteří Vás táhnou dozadu.

CVIČTE
-Vyberte si něco zábavného, co Vás baví a naplňuje, zamilujte si sport po všech stránkách.
Zaznamenejte si KAŽDÝ svůj pokrok.
Necvičte jen proto, že chcete zhubnout.

MYSLETE POZITIVNĚ 
Nalaďte se na pozitivní vlnu vibrace.
 Poslouchejte inspirativní hudbu. 
 Dělejte jen to, co Vás baví.
 Soustřeďte se na své štěstí.
 Dívejte se na život a situace, které k Vám přichází pozitivnějším pohledem.
Nečekejte, že Vám vše samo spadne do klína, udělejte pro to něco víc, pokud chcete být opravdu šťastní.

Zdravý život je volba každého ♥

Každý z nás má na výběr, buď si stěžovat a nadávat na to, jak je život těžký anebo se zvednout a udělat krok kupředu. Přináším tipy, jak se cítit lépe po fyzické i psychické stránce. 

KVALITNĚ SE STRAVUJTE 
Vařte si 
Experimentujte, zkoušejte a objevujte nové potraviny 

Jezte potraviny podporující činnost mozku (ovesné vločky, vitamíny A, B, C, ořechy, banány, celozrnné výrobky, borůvky, sója, sušené ovoce, sýr, špenát) 

Jezte přírodní, nezpracovaná, nerafinovaná jídla 
Nezapomínejte na pestrost (barevnost) jídla 

Vypijte 6 - 8 sklenic denně 
Kupujte si jídlo bez chemických konzervantů 

MÍSTO SLOVÍČKA MUSÍM, POUŽÍVEJTE CHCI 
Slovíčko CHCI má obrovskou moc, má úplně jinou vibraci než slovo MUSÍM. 🙂 

SPĚTE 
Najděte si aspoň 7-8 hodin na kvalitní a dobrý spánek. 
Snažte se mít nerušený klidný spánek.

CESTUJTE A POZNÁVEJTE NOVÁ MÍSTA
Odpočiňte si někde v přírodě.
Vyjděte si na procházku, přijdete na nové myšlenky a nápady.
Objevujte kouzlo přírody.

 

Proč býváme unavení ♥

1. VYNECHÁVÁTE SNÍDANI 
Nesnídáte? Vaše tělo Vám to vrátí i s úroky. Snídaně by měla být součástí ranního rituálu, jako je např. čištění zubů. Chystejte si snídani s láskou, tak aby se na Vás usmívala. 

2. PIJETE MÁLO TEKUTIN 
Nedostatek tekutin způsobuje malátnost a pokles energie. Může Vás bolet i hlava, proto doporučuji pít i když nemáte žízeň. Mějte neustále láhev s vodou u sebe, ať už jste kdekoliv. Pijte před každým jídlem, dejte si do vody bylinky nebo citrón a nastartujte si zároveň i metabolismus. 
Jestliže pijete kávu, nezapomínejte že dochází k dehydrataci organismu, tak si dopřejte zároveň i skleničku vody. 

5. SPÍTE PŘÍLIŠ MOC NEBO NAOPAK MÁLO 
Nedostatek, ale i přebytek spánku vede k podrážděnosti, nesoustředěnosti a k depresím. 
Není nic jednoduššího než zalézt do pelíšku a spát ideálně 7 - 8 hodin denně. 

6. MÁTE NEDOSTATEK VITAMÍNU D NEBO ŽELEZA 
Častý problém u vegetariánů a u žen trpící silnou menstruací. 

7. MÁTE PORUCHU ŠTÍTNÉ ŽLÁZY 
Únava, obtížná koncentrace, zimomřivost, výkyvy nálad, přibírání na váze může souviset s onemocněním štítné žlázy. 

3. NECVIČÍTE 
Cvičením Vaše tělo vylučuje endorfiny, díky kterým budete mít skvělou náladu a zbavíte se stresu. Budete se cítit psychicky i fyzicky vyrovnaní, přijdete na jiné myšlenky a časem se bez sportu neobejdete. Lze cvičit kdekoliv, ať už doma, ve fitness centru nebo v přírodě. 
Ani procházka v přírodě neuškodí, jen to chce zvednout zadek z gauče. 🙂 

4. KONZUMUJETE HODNĚ NEZDRAVÉHO TUČNÉHO JÍDLA 
Energii Vám bere nevhodná a nepravidelná strava. Ale také i přejídání. Doporučuji jíst do polosyta a vyvarovat se těžkým tučným jídlům. 

8. MŮŽETE MÍT CELIAKII A NEVÍTE O TOM 
Jestliže není léčená, tak Vaše tělo neabsorbuje živiny z potravy, což může vést až k vyčerpání a k neplodnosti. 

9. BERETE NEVHODNÉ LÉKY 
Ospalost a únava jsou jedním z nežádoucích účinků. ( Léky nevysazujte bez souhlasu svého lékaře) 

10. SNAŽÍTE SE BÝT DOKONALÝ
Děláte-li několik věcí najednou vede to k totálnímu vyčerpání a depresím. Dělejte to, co Vám je příjemné a má to pro Vás smysl. Jen tak dojdete do svého vysněného cíle. 

Proč mi je slovo DIETA cizí ♥

Stojí Vám tohle všechno za to? Držet tyhle nesmyslné diety? 

A víte co je na tom nejhorší? Nebudete hubnout tuk, ale svalovou hmotu. S každým dalším jídlem si Vaše tělo bude dělat zásoby, protože se bude bát, že už nikdy najíst nedostane. 

Ve výsledku ublížíte svému vlastnímu tělu mnohem více, než by jste sami chtěli. 

vysněné postavě je potřeba se opravdu projíst. A vůbec se neřídit nějakou dietou na půl roku a pak čau. Ano, díky dietě zhubnete, ale otázkou je: Na jak dlouho? Na rok? 

Víte proč? 

Diety Vám nepřinesou nic dobrého, jak po fyzické, tak ani po psychické stránce. 

Protože se budete omezovat, v tom co máte rádi. Bude Vás trápit, že jídlo, které milujete jste si zakázali. 

Ve výsledku dosáhnete jen toho, že se začne projevovat záchvatovité přejídání, které Vás dovede k nadváze, depresi a nenávisti k sobě samotnému.

Když chci štíhlé a zdravé tělo, tak doživotně. 

Co pro mě znamená zdravý životní styl? Nepít každý den litry coca-coly, nejíst k obědu pět knedlíků s tučnou svíčkovou omáčkou a nebo smažit ve friťáku. Přemýšlím nad tím, co kupuji, proč to kupuji a co následně svému tělu dávám. Protože vím, že mi to vrátí. 

Cítit se ve svém těle fit s svěží. Jíst jídla, které miluji a vychutnávat si je plnými doušky. Nahrazovat nekvalitní potraviny za kvalitní. 🙂 Cvičit, protože mně to baví. Mít čas sama na sebe a své myšlenky. Mít se ráda taková jaká jsem. Ať se to druhým líbí či nikoliv. 

Nakupovat potraviny s radostí a užívat si to. Vařit s láskou, aniž bych byla připoutaná ke kuchyňské váze. Připravovat si jídlo, aby se na mně usmívalo, bylo pestré a barevné.  Dbát na dostatečný spánek a pitný režim. Pro mě je spánek stejně důležitý jako pohyb, odpočinek nebo sebeláska.

Nejsem typ člověka, co jede striktně a nedopřeje si nic dobrého. Jen už sama vím, co si můžu dopřát a nejvíce miluji tvoření v kuchyni. Miluji zdravé dortíky a dezerty. Na těch opravdu ujíždím. 

Žít zdravě opravdu neznamená po zbytek života držet dietu.